Κατά καιρούς πέφτουν στην αντίληψη μου διάφορες προτάσεις, άλλοτε ερασιτεχνικές κι άλλοτε πιο τεχνοκρατικές, για τα μέσα σταθερής τροχιάς στην πόλη. Ρίξτε μια ματιά (κάντε κλικ για να μεγεθυνθούν) κι άν έχετε άλλες μπορείτε να μας τις «καταθέσετε».
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕΤΡΟ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΡΑΜ & ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ
ΜΕΤΡΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΜΕ 3 ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΡΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
* Ζητώ συγγνώμη για τα ελλειπή credits. Οι δύο τελευταίες προέρχονται από στελέχη του ΟΣΕ που προτείνουν την εκμετάλλευση του υφιστάμενου δικτύου του ΟΣΕ. Η πρώτη δυστυχώς δεν θυμάμαι, ενώ η δεύτερη είναι του αναγνώστη μας Vasili.
η αποψη μου για την πρωτη προταση δεν ειναι θετικη
σαν ιδεα για μια νεα γραμμη μετρο στο κεντρο οκ
αλλα πιστευω οτι ο βαρδαρης δεν μπορει να ειναι κομβος οπου θα συναντουνται οι 3 γραμμες σου αγαπητε φιλε,δεν ειναι τοσο κεντρικο σημειο ουτως ωστε να εξυπηρετει.
εχεις σχεδιασει τρεις γραμμες παραλληλες στο κεντρο που συναντουνται βαρδαρη.πχ αν καποιος θελει να αλλαξει γραμμη θα υποχρεωνεται να παει σε ενα σημειο(οχι και τοσο κεντρικο)κανοντας ενα U στην μετακινηση του εντελως ασκοπο.
οσον αφορα τον γαλαζιο προαστιακο σου ειναι καλη ιδεα αν και 8αρρω οτι ο προαστιακος πρεπει να χει σημειο αναφορας τον στα8μο το αεροδρομιο και τα ανατολικα προαστια(8ερμη,περαια κλπ),μια τετοια χαραξη 8α βοηθουσε σημαντικα ..
η 4η προταση πιστευω ειναι και αυτη που προτεινει επισημα ο οσε και η οποια σε βαθος χρονου θα γινει πραγματικοτητα!
η δικη μου προταση ειναι καπως υπερβολικη ως προς το να γινει καθως απαιτει πολλους σταθμους και πολλα λεφτα αλλα κακα τα ψεματα ειμαστε μια πολη 1 εκ +.αν η θεσσαλονικη ανηκε στην ισπανια ή την γαλλια τοτε οι 3,4 γραμμες θα ταν αναγκαιοτητα(και θα υπηρχαν ηδη) και οχι πολυτελεια οπως φαινεται τωρα…
Καλά αν γίνουν όλα αυτά στην Θεσσαλονίκη τότε θα γίνω αστροναύτης.
Ένα μετρό και αυτό μισό μας κάνουν, για προαστιακό ,ηλεκρτικό,τράμ ούτε λόγος.
Μακάρι να τα είχαμε όλα αυτά.
Το υδροκέφαλο αθηνοκεντρικό κράτος δεν εννοεί να αξιοποιήσει τη ρηξικέλευθη πρόταση που κατέθεσε σε ανύποπτο χρόνο ο νομάρχης – ζορό για την εναέρια ζεύξη Αγγελοχωρίου – Καλοχωρίου με βάση μελέτη που συνέταξε πόντιος – μακεδόνας μηχανικός, διαμένων προσωρινώς στο μακρινό Ντουμπάι.
Επειδή δηλαδή αυτοί στην Αθήνα δεν έχουν με ποιον να κάνουν ζεύξη δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να τη στερηθούμε κι εμείς
tha simfoniso me tous poio pano imaste stin evropi alla imaste poio xalia k apo tis ipolipes xwres exoume kseftelisti oles i evropaikes 2 protevouses exoun ta panta ektos apo emas edw egine ena metro (leme twra) me 6 stasis kseftala ta vlepoun i alli k gelane ti tram k prasina aloga p ena ergo na ftaksete kirie dimarxe xriazeste 100 xronia g onoma t theou eleos p zoume parte ergates tosi erxonte na zitisoun doulia k tous lene d theloume gt arage afu tous xriazeste…dimarxe lavete metra i katastasi ine ektos eenxou edw to stathmo ftaksate k d to teliosate p eminan plkakia na valete k m aniksate katastimata eleos pernete ea ergo to ftaxnete miso to afinete k ksekinate ena allo…lavete ta metra sas dmarxe opos dipote gt ta pragmata ine skoura k povleponte xirotera…..g to kalo tis polis mas alexandros 18….xirok
Τη πρώτη τη κλέψατε από εμένα μεσιέ αλλά και εγώ δεν άφησα άκλεπτο το δικό σας το βλογάκι (σας επείρα τας παραλίας και τας εδημοσίευσα εις το προσωποβιβλίον βαρβαριστί facebook). Εδεν πειράζειν. Και τις άλλες δύο του ΟΣΕ εγώ τις έβγαλα στη φώρα επρώτος στο greekscience.wordpress.com το οποιον ετώρα βρίσκεται υπό καραντίνα λόγω της πανδημίας γρίπεως,
Ευχαριστώ
Η δικια μου προταση ειναι η εξης περα της γραμμης μετρου στο κέντρο και απο κει προς στην Καλαμαρια και στο Κορδελιο, θα ητνα πολυ ωραιο να δημιουργηθει μια γραμμη τραμ απο τα ΚΤΕΛ όπου θα διασχιζει την 26 Ωκτομβριου θα συνεχίζει στην Λεοφώρο Νικης και απο εκει στην Παραλια και θα επιστρέφει μέσω της Τσιμησκης πισω στα Κτελ.Δεν ειναι και τοσο ουτοπικο αλλα ουτε και πολυδαπανη μια τετοια γραμμη τραμ!!!Τοσες πόλεις στο εξωτερικο έχουν και πολυ μικρότερες απο την Θεσσαλονικη, δεν χρειαζεται να περιμενουμε να γινει το μετρο για να κατασξκευαστει και το τραμ γιατι μεχρι τοτε θα ειναι αργα.
Επισης θα ητνα πολη χρησιμο να ξινει και υπογυοπηση της γραμης του ΟΣΕ οπως σκοπευουν να κανουν στην Αθηνα, η υπογειοπυηση θα μπορουσε να γινει απο τον Σταθμο εψς την περιοχη του Δενδροποτάμου ετσι και θα εξοικονομουνταν χώρος αλλα θα ηταν και πιο ασφαλης, αλλα μαλλον αυτο φένεται λιγο απιστευτο γιατι ειναι ακριβο εργο και αν λάβουμε τα χρεη του ΟΣΕ ο οποιος ειναι η πιο ζημιογόνος επιχειρηση στης Ευρωπη δνε το Βλεπω να γινεται
Α επσιης θελω να κανω και ενα σχολιο εχθες ειδα μια πινακιδα στο εργοταξιο του μετρο που έλεγε με καμαρι εδω κατασκευαζεται το πιο συγχρονο μετρο της Ευρωπης, στην Θεσσαλονικη και σχολιαζω πολυ λογικο αφου ειναι το τελευταιο που κατασκευαζεατι, μαλλον επρεπ να γραφουν εδω κατασκευαζεται το πιο αργοπορημενο μετρο της Ευρωπης, αφου άλλες πολεις έχουν μετρο απο το 1900!.
Αν το μετρο της Θεσσαλονικης δεν εξυπηρετη τον εργαζομενο τοτε ειναι αχρηστο να μην το κανουν καλυτερα .
Simptwmatika eixa kai egw mia idea gia to metro. Vasika, oxi toso idea, oso perisotero mia diathesi na eirwneftw tin katastasi pou epikratei sti Thessaloniki. Einai mia ipervoliki protasi, alla sigoura exei mesa kai arketi trofi gia skepsi.
Συγνώμη για τα greeklish πριν..Τελείως άκυρο…
Αυτό το μετρό,δεν είναι μετρό..σούπα κρύα που έμεινε στο ψυγείο..απτο γυμνάσιο που ημουν εχουν στενεψει τα παντα για εργα και εφτασα αποφοιτος πανεπιστημιου χαχα αστειο μου φενετε σορρυ κιολας..Ελπιζω να ζουμε οταν γινει..οσα για τα υπολοιπα τραμ,τρολει κλπ καλα θα ήταν και μακάρι εστω και σε 30 χρονια(:D) και φυσικάα πολλά θέλουμε..:)