Να γίνει η περιφερειακή αλλά μακριά από εμάς…

22 09 2008

Κάπως έτσι σκέφτοναι οι κάτοικοι των «καλών περιοχών» του Τριαδίου, της Θέρμης και της Ραιδεστού, που εξελίσσονται σε φιλέτα της ανατολικής Θεσσαλονίκης, και βρίσκονται επί ποδός πολέμου, υποστηρίζοντας «ότι ένας δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, από όπου θα διέρχονται 140.000 αυτοκίνητα ημερησίως, δεν μπορεί παρά να αποτελέσει “ταφόπλακα” σε μία από τις πλέον οικιστικά αναπτυγμένες περιοχές της Θεσσαλονίκης», όπως γράφει χαρακτηριστικά το σημερινό ρεπορτάζ της κ. Φανής Σοβιτσλή στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Ωραίοι είναι αυτοί. Θέλουν έργα κι ανάπτυξη στη Θεσσαλονίκη, αλλά μακριά από αυτούς αν γίνεται…
ΠΗΓΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΟΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Advertisements

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

15 02 2009
Ναντια

kala ola auta……alla esy dhladh ti 8a ekanes ean eixes dwsei arketa xrhmata prokeimenou na fygeis stin e3oxh eidika gia to paidi sou…..k telika ma8aines oti 8a perasei o dromos …. akrivws akrivws e3w apo to spiti sou…??? opote min ta rixnoume ola stous katoikous…….Ean yphrxe kapoio tetoio sxedio….8a mporousan na to eixan pei pio prin…..h stin telikh na min empainan ola ta oikopeda sto sxedio ean eixan skopo na ftia3oun dromo akrivws e3w apo ta spitia mas. (stin kyriole3ia e3w apo ta spitia mas ) Den eipame na min paei mprosta h 8essaloniki alla yparxoun kai alles lyseis opws ypogeia tounel ….. yparxoun dromoi pou 8a mporousan na ginoun makria apo tis katoikhmenes perioxes. Giati dhladh sto panorama 8a ginei o dromos me tounel….? Telos pantwn apla na min ta rixnoume ola stous katoikous…..k eidika otan den milame apla gia enan dromo alla gia autokinitodromo…….pou hdh yparxei enas stin perioxh…..

As psaxnoume ta pragmata ligo kalytera

17 02 2009
skg2020

Νάντια,

λογικά τα επιχειρήματα σου, αλλά η γνώμη μου έχει ως εξής.

– Καταρχήν όταν μετακομίζεις στη Θέρμη ή τη Ραιδεστό ξέρεις καλά ότι σε 10-20 χρόνια δεν θα διαφέρει καθόλου από την Τούμπα. Αν θες πραγματικά εξοχή, πας στην Περιστερά, το Λιβάδι ή το Χορτιάτη, όχι σε μια πεδινή περιοχή όπου αναπτύσσεται όλη η δραστηριότητα (αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα κλπ).
– Το ίδιο θα σκέφτονταν και οι κάτοικοι του Ελαιώνα, της Πυλαίας, της Ευκαρπίας, του Ωραιοκάστρου και του Ρετζικιού που βρέθηκαν ξαφνικά με έναν περιφερειακό δίπλα τους, αλλά υποθέτω δεν το σκέφτεσαι όταν περνάς από κει, ούτε σταματάς να χρησιμοποιείς την κόρνα σου στο κέντρο της πόλης, παρότι είναι πολύ πιο πυκνοκατοικημένο από τη γειτονιά σου.
– Επιπλέον δρόμοι και οικιστική ανάπτυξη μπορούν να συνυπάρξουν και μάλιστα να αυξήσουν την αξία του σπιτιού σου (αφού σε απασχολεί κι αυτό). Δες το παράδειγμα της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Με τα κατάλληλα υαλοπετάσματα και τις δενδροφυτεύσεις, οι περιοχές δίπλα στο δρόμο όχι μόνο δεν απαξιώθηκαν αλλά ανέβηκε κατακόρυφα η αξία τους και δεν έχασαν καθόλου από τον «εξοχικό» τους χαρακτήρα.

Όσο για το γιατί στο Πανόραμα κάνουν τούνελ νομίζω πως το γεγονός ότι είναι χτισμένα στην κορφή ενός βουνου εξηγεί από μόνο του τη λύση του τούνελ. Χώρια που με την αξία που έχουν τα ακίνητα στην περιοχή, κάθε ιδέα απαλοτρίωσης είναι πραγματικά ανέφικτη. Σκέψου και μόνη σου πόσο θα κόστιζε να απαλοτριώσεις 500 βίλες που κάθε μία έχει αξία οικοπέδου και κτίσματος μερικά εκατομμύρια ευρώ….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: