Αυτό το ξέρατε;

22 07 2008
Στον αέρα βρίσκονται οι εξαγγελίες της κυβέρνησης και για τη λειτουργία της γραμμής προαστιακού στη Θεσσαλονίκη, αφού η δυνατότητα αυτή προσκρούει σε ρυθμίσεις οι οποίοι έχουν περιληφθεί στη σύμβαση για την υποθαλάσσια αρτηρία.
**Στο άρθρο 4 της σύμβασης θεσπίζεται «ζώνη προνομίων» για να διασφαλιστεί η αναγκαία κυκλοφορία στην υποθαλάσσσια. Ρύθμιση η οποία εμμέσως αποτελεί ομολογία ότι τα αναμενόμενα έσοδα από τα διόδια δεν επαρκούν για την αποπληρωμή της επένδυσης. Προβλέπεται ότι σε απόσταση 20 χιλομέτρων δεν μπορεί να κατασκευαστούν έργα που θα λειτουργούν ανταγωνιστικά. Εξαιρούνται τρεις λεωφόροι (περιμετρική, περιφερειακή και εξωτερική περιφερειακή), το μετρό και οι ελαφρότερες εκδοχές του, αλλά όχι τα συστήματα σταθερής τροχιάς του ΟΣΕ. Δεν είναι σαφές αν επιτρέπεται το τραμ, που άλλωστε δεν είναι και το αγαπημένο μέσο του Γ. Σουφλιά.

**Προβλέπονται και αποζημιώσεις στον κατασκευαστικό όμιλο σε περίπτωση που το Δημόσιο ή κάποιος άλλος φορέας (π.χ. αυτοδιοίκηση) θελήσουν να αναπτύξουν νέα έργα. Μάλιστα, η αποζημίωση εξαρτάται από το μήκος του νέου μέσου και το χρόνο κατασκευής του σε σχέση με την ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της υποθαλάσσιας.

**Για λόγους ενίσχυσης της κίνησης στην υποθαλάσσια, είχαν προγραμματιστεί επίσης σοβαρές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης, με μονοδρομήσεις και ρυθμίσεις που θα οδηγούν ευκολότερα στη νέα λεωφόρο, ώστε να φθάσει τις αναμενόμενες 100.000 διελεύσεις την ημέρα.

Από το άρθρο της Χαράς Τζαναβάρα στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 20/07/2008
Advertisements

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: