Τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης;

7 06 2008

Όταν κατασκευαζόταν το αεροδρόμιο των Σπάτων στην Αθήνα, του οποίου ο σχεδιασμός και η υλοποίηση κράτησε πάνω από 30 χρόνια, πολλοί ήταν αυτοί που έλεγαν ότι θα είναι τεράστιο και πέρα από τις ανάγκες της πόλης, ασύμφορο οικονομικά και συνεπώς ένα μεγαλοιδεατικό project.

Τα γεγονότα βέβαια διέψευσαν τους πάντες, καθώς η Αθήνα μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει ένα αξιοπρεπές ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, βιώσιμο οικονομικά και μάλιστα κερδοφόρο, που έχει καταφέρει να αυξήσει τις προσγειώσεις στην Αθήνα, παρόλο που δεν έχει καταστεί ακόμη κόμβος για τη Μέση Ανατολή.

Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι αδιαμφισβήτητα επαρχιακό. Θα ήταν εξαιρετικό για την Αλεξανδρούπολη ή την Καβάλα, αλλά όχι για μια πόλη 1 εκατομμυρίου κατοίκων στο κομβικότερο κομμάτι της Χερσονήσου του Αίμου.

Γνωρίζω ότι έχουν αρχίσει τα σχέδια επέκτασης (δες εδώ το master plan), αλλά αναρωτιέμαι ποιάς επέκτασης; Της κοντόφθαλμης που θα μπαλώσει την κατάσταση για άλλα 10 χρόνια; Αυτής της οποίας οι διάδρομοι ο ένας θα καταβροχθίσει τον Θερμαϊκό και ό άλλος θα αγγίζει τα μπαλκόνια της Περαίας;

Έτσι μπαίνω στον πειρασμό να σκεφτώ ποιό μέρος θα μπορούσε να αποτελέσει τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης. Κατά καιρούς έχουν ακουστεί σενάρια για το Καλοχώρι, αλλά και πάλι αφενός η κοντινή απόσταση με την πόλη, η ακριβή αξία της γης και η αμφίβολη καταλληλότητα του εδάφους με κάνουν σκεπτικό.

Πολύ καλύτερο μου φαίνεται το σενάριο του στρατιωτικού αεροδρομίου στο Πλατύ (Παλαιοχώρι) Ημαθίας. Ενός αεροδρομίου που είναι ήδη δοκιμασμένο από το στρατό, σε μια μεγάλη κοιλάδα σε πολύ μικρή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη (42 χλμ περίπου). Τι πλεονεκτήματα διαθέτει η περιοχή;

α) έχει δοκιμαστεί γι αυτή τη χρήση

β) διαθέτει σιδηροδρομικό δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου με τη Θεσσαλονίκη και συνδέεται σιδηροδρομικά με Έδεσσα, Φλώρινα, Βέροια, Λάρισα, Κατερίνη.

γ) είναι δίπλα στην ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό

δ) απέχει περίπου 40 χλμ από τη Θεσσαλονίκη, την Κατερίνη, τη Νάουσα, την Έδεσσα, το Κιλκίς και λιγότερο από 100 από τη Λάρισα, την Κοζάνη, τα Μουδανιά, τις Σέρρες και τα σύνορα με τη FYROM.

ε) εξυπηρετεί εξαιρετικά την εξαγωγή γεωργικών προϊόντων της Ημαθίας (ροδάκινα), της Πέλλας (σαλιγκάρια, κονσέρβες, σπαράγγια) και της Πιερίας (κεράσια, ροδάκινα).

Και για να μη συμβεί ότι με το Ελληνικό στην Αθήνα θα μπορούσαν να εξεταστούν δυο ενδεχόμενα για το αεροδρόμιο της Μίκρας. Είτε να παραμείνει ως ένα μικρό city airport, εφόσον είναι βιώσιμο οικονομικά (πράγμα δύσκολο εδώ που τα λέμε), είτε ο χώρος να αναπτυχθεί βάσει σχεδίου για οικιστική χρήση με μεγάλες εκτάσεις πάρκων, παραλιακό μέτωπο και κάποιες εμπορικές χρήσεις, ώστε σε συνδυασμό με το παλιό οικόπεδο της ΕΡΤ που πρόκειται να «αξιοποιηθεί» οικιστικά να δημιουργηθεί -με κανόνες και όραμα, και όχι άναρχα- η επέκταση της πόλης και η ένωση της με τα προάστια της Περαίας και της Επανομής.

About these ads

Ενέργειες

Information

21 responses

9 06 2008
S G

για δωσε κανα στοιχειο, γιατι το νεο αεροδρομιο θα πηξει σε 10 χρονια?

τι μας εμποδιζει να κανουμε ενα νεο αεροδρομιο σε 7-8 χρονια, εχοντας ομως αναβαθμισμενο το σημερινο?

9 06 2008
S G

παρεπιμπτοντως η θεση που προτεινεις δεν ξερω αν εξυπηρετει την γεωργια, αλλα μαλλον δεν εξυπηρετει την Χαλκιδικη και τον τουρισμο της, ε?

11 06 2008
skg2020

@ SG

Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι ήδη ανεπαρκές. Αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ετοιμάζεται επέκταση, αλλά και από το ότι πολλές φορές δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για αεροσκάφη και αναγκάζονται να επιστρέφουν Αθήνα.
Άλλωστε πρώτα δημιουργείς υποδομές και μετά έχεις απαιτήσεις.

Όσον αφορά τη Χαλκιδική είναι όντως πιο μακριά (+50 χλμ, περίπου 40 λεπτά επιπλέον), αλλά η κίνηση της Χαλκιδικής που είναι 3 μήνες θα μπορούσε να εξυπηρετείται από τη Μίκρα. Αυτό το αεροδρόμιο εκτός από τη γεωργία μπορεί να εξυπηρετήσει άλλες 10 πόλεις, όπως βλέπεις στο χάρτη (Λάρισα, Κατερίνη, Βέροια, Έδεσσα, Νάουσα, Γιαννιτσά, Φλώρινα, Κιλκίς, Κοζάνη, Πτολεμαϊδα) που δεν έχουν καμία πρόσβαση σε διεθνείς πτήσεις.

26 08 2008
enannos

Παιδια ,δυστηχως ολα ειναι σχεδια και τιποτε αλλο και ειναι αμφιβολο το συγκεκριμενο στρατιωτικο αεροδρομιο να γινει καποτε ενα μεγαλο διεθνες.Εδω δεν αναφερεται καν στο ΜΑΙΡ της Ελλαδος,ούτε υπαρχει κινηση τουλαχιστον αεροσκαφων Γενικης αεροποριας. Επιπλεον,λογω γειτνιασης με τον Ολυμπο,θα ηταν λιγο επικινδυνο και δυσκολο να θεσπιστους ενοργανες διαδικασιες αναχωρησης και αφιξης. Θα δουμε…..

26 08 2008
ΠαΒλα

ειναι πολυ ευχαριστο να ανακαλυπτεις οτι και αλλοι ανθρωποι ασχολουνται και εχουν ιδεες σχετικα με διαφορα θεματα που αφορουν την πολη μας. Μου κανει εντυπωση βεβαια τι ποσοστο του συνολου ειμαστε γιατι αν παρατηρησεις τη συμπεριφορα των πολιτων την αδιαφορια για οτιδηποτε σε αποσταση λιγων εκατοστων απο γυρω τους αντιλαμβανεσαι οτι μαλλον «γραφικοι» ειμαστε και ρομαντικοι. τελος παντων, σε οτι αφορα το θεμα «αεροδρομιο θεσσαλονικης» ο γραφων εχει σπουδασει σχετικο αντικειμενο και επομενως εχει πολυ συγκεκριμενη και ξεκαθαρη αποψη που ομως ειναι λιγο δυσκολο να αναπτυχθει πληρως εδω. Εν ολιγοις, το αεροδρομιο ειναι μια μεγαλη παραγωγική μοναδα μια τεραστια επιχειρηση και πολυ μεγαλη επενδυση και δεν πρεπει να αντιμετωπιζεται ως «ας κανουμε κ εδω 1 αεροδρομιακι». Υπαρχουν πολλα κριτηρια που πρεπει να λαβει καποιος υποψη του για το σεχεδιασμο και τη λειτουργια ενος αεροδρομιου. Εννοειται πως δε συμφωνω με την υφισταμενη λογικη του δημοσιου αεροδρομιου. Το 1995 ολοκληρωθηκε το masterplan του αεροδρομιου της θεσσαλονικης οπου περιελαμβανε και την επεκταση του αεροδιαδρομου, την επεκταση του υφισταμενου αεροσταθμου, την κατασκευη νεου, την επεκταση των χωρων σταθμευσης και την αναβαθμιση της προσβασης στον αεροσταθμο, την κατασκευη παραλληλου τροχοδρομου για τον αεροδιαδρομο που δεν ειχε τροχοδρομο και αλλα πολλα, μελετημενα, εμπεριστατωμενα, σχεδιασμενα. Δυστυχως απαιτουνται πολλα χρηματα και πολυς χρονος εδω στο Ελλαδα ιδιαιτερα οταν δεν προκειται για την ευρυτερη περιοχη πρωτευουσης. Δεν θελω να μεμψιμοιρω αλλα δυστυχως δεν διαθετουμε την αυτονομια που απαιτεται για να αποφασισουμε ως περιφερεια. Η κουβεντα περι αεροδρομιων ειναι πολυ μεγαλη αν θελετε να την ανοιξουμε πολυ ευχαριστως…

9 11 2008
horhe

Κατα τη γνώμη μου η καλύτερη περιοχή όπου θα μπορούσε να κατασκευαστεί ο νέος αερολιμένας θεσσαλονίκης είναι η περιοχή του Πολυκάστρου Κιλκίς και ειδικότερα η έκταση της αποξηραμένης λίμνης Αρτζάν. Η περιοχή διαθέτει τα εξής συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την περιοχή της Αλεξάνδρειας Ημαθίας:
1)Πρόκειται για μια μεγάλη πεδινή έκταση και σε συνδυασμό με την απουσία μεγάλων ορεινών όγκων είναι ιδανική περιοχή για την κατασκευή αεροδιαδρόμων προδιαγραφών διεθνούς αεροδρομίου.
2)Βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής τόσο απο την Θεσσαλονίκη(47χλμ.) όσο και από το τελωνείο των Ευζώνων γεγονός που σημαίνει ότι θα εξυπηρετεί και τις βαλκανικές χώρες ευκολότερα
3)Οι εκτάσεις αυτές έχουν χαμηλή γεωπρόσοδο.
4)Σε περίπτωση κατασκευής του στην συγκεκριμένη τοποθεσία το νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετείται από τον αυτοκινητόδρομο Ε-75 καθώς και από την διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης.

12 12 2008
21ος αιώνας. Αεροδρόμιο χωρίς ιστοσελίδα; « Thessaloniki 2020 blog

[…] Διαβάστε σχετικά: Τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης […]

13 07 2009
Ανώνυμος

Σε αυτή τη τοποθεσία που προτείνεις δεν πρόκειται ποτέ(!) να μεταφερθεί το αεροδρόμιο. Η τοποθεσία του αεροδρομίου θα παραμείνει στα ανατολικά καθώς χρησιμοποιείται ως τουριστική πύλη της Χαλκιδικής. Σε περίπτωση που πήγαινε στα δυτικά η απόσταση θα μεγάλωνε τραγικά πολύ (όπως λένε και άλλοι ποιο πάνω) η τουριστική κίνηση θα έπεφτε σταδιακά (τουριστικοί φορείς της Χαλκιδικής και κάτοικοι της Χαλκιδικής θα διαμαρτυρόντουσαν εντόνως), τα έσοδα του αεροδρομίου θα κατρακυλούσαν και αυτά (λιγότερες αφίξεις). Επίσης, μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα θα πλήττονταν όπως ξενοδοχεία, καζίνο, εμπορικά και νυχτερινά κέντρα που είναι όλα στην ανατολική Θεσσαλονίκη και δεν θα άφηναν σε καμία περίπτωση τη μετεγκατάσταση του. Παράλληλα, στη θέση που πρότεινες υπάρχει ανεπάρκεια όλων αυτών των εγκαταστάσεων άρα και εισόδων για τους ιδιώτες αλλά και για το κράτος. Ακόμα… το μέτρο πηγαίνει με ταχείς ρυθμούς προς Καλαμαριά και γρήγορα και προς το αεροδρόμιο (τυχαίο είναι αυτό;). Οι πόλεις που ανέφερες έχουν ήδη αναβαθμιστεί με τη δημιουργία της Εγνατίας οδού. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να δοθεί λίγη περισσότερη προσοχή για την αναβάθμιση του από το κράτος όπως ανακαίνιση και επέκταση εσωτερικών χώρων, χρήση «φυσούνων» για τη σύνδεση των αεροπλάνων με το αεροδρόμιο. Ευτυχώς.. ναι ευτυχώς(!) της Αθήνας το αεροδρόμιο έχει περάσει σε ιδιωτικά(!) χέρια και γίνεται πραγματική δουλειά.. εξού και η ανάπτυξη του.

13 08 2009
Δημήτρης

Και εγω συμφωνω στης άποψη πως δεν μπορει να αλαλξει θέση το αεροδρομιο, οι μελετες για την επεκταση του αεροδιαδρομου ειναι καλες δεν ειναι και τοσο τραγικο οσο τα λετε οτι θα κατασρεψει τον θερμαικο, παντως στην Ελαλδα οατν παει αν γινει ένα εργο ολο διαφωνιες για το ενα και για το αλλο εχουμε για αυτο δεν παμε μπροστα και δεν κανουμε τιποτα εδω ολοκλιρα νησια στην Θαλλασα κανουν στο Ντουμπαι και μεις για 500 μετρα το κανουμε θεμα, φυσικα και δεν συγκρινω Θεσσαλονικη με Ντουμπαι καμια σχεση δεν εχουν.Απλα μου φενεται και ανηκουστο να απει το αεροδρμιο τοσο μακρια απο την Θεσσαλονικη οχι και στο Κιλκις ισως αν ειχαμε ενα προηγμενο δικτυο μεταφορων που θα μας επέτρπε να φτανουμε μεχρι εκει γρηγορα θα ήταν καλη λυση αλλααπο την στιγμη που δεν διαθέτουμε οργανωμενο συστημα μεταφορων ειναι ουτοπικο να κατασκευατσει εκει.Συμφωνω με την άποψη οτι το αεροδρομιο της Θεσσαλονικης δεν ειναι αρκετο ουτε Για την Αλεξανδρουπολη απλα στην Ελλαδα δεν υπαρχει ορομα για μεγαλα εργα και τα λεφτα καπου χάνονατι αλλου.

27 01 2010
horhe

φίλε Δημήτρη, καταρχάς όσον αφορά τους ιδιωτικούς φορείς (Καζίνο, νυχτερινά κέντρα κτλ) που αναφέρεις δε μπορείς να συγκρίνεις τα συμφέροντα τους που μοιάζουν μηδαμινά μπροστά στα συμφέροντα ολόκληρης της λειτουργικής περιφέρειας της Θεσσαλονίκης, που θέλεις ή δε θέλεις σε αυτήν ανήκει και το Κιλκίς. Την στιγμή που σήμερα συζητούμε για το σχέδιο Καλλικράτης και για την Μητροπολιτική Διακυβέρνηση της Θεσσαλονίκης δε μπορούμε να μιλάμε τόσο μονοδιάστατα. Καταρχήν το γεγονός και μόνο ότι όπως αναφέρεις η πόλη αναπτύσεται με ραγδαίους ρυθμούς προς τα ανατολικά σε αντίθεση με τα Δυτικά θεωρείται πρέπον. Σε καμία περίπτωση όχι, δίοτι αυτές οι νέες περιοχές δε διαθέτουν τις υποδομές που εσύ ευαγγελίζεσαι, ούτε προαστιακό διαθέτει, ούτε μετρό προς το παρόν και ο οδικός άξονας Ν. Μηχανιώνας -Θεσσαλονίκης ήδη εμφανίζει σημάδια κορεσμού. Συνεπώς για την χωροθέτηση του νέου αεροδρομίου δε πρέπει να κοιτάξουμε σε αστική κλίμακα αλλά πρέπει να κοιτάξουμε σε μητροπολιτική και κατα συνέπεια περιφερειακή κλίμακα. Η ανισσόροπη ανάπτυξη της πόλης και η πόλωση της προς τα ανατολικά μπορεί να αποφευχθεί με την εγκατάσταση του αεροδρομίου στην τοποθεσία που προτείνω. Και στο κάτω κάτω πως η Θεσσαλονίκη θα γίνει κέντρο των εξελίξεων στα Βαλκάνια, πώς θα γίνει «πρωτεύουσα’ των Βαλκανίων οικονομικά, πολιτιστικά κτλ? Σκεπτόμενη διαρκώς την τουριστική κίνηση της Χαλκιδικής. Αυτή θα είναι η μόνιμη σκέψη μας? Για 5 το πολύ μήνες το χρόνο. Αμελούμε τα μητροπολιτικά συμφέροντα της πόλης για 5 μήνες των χρόνο τουριστικής κίνησης στην Χαλκιδική. χώρια ότι το να αναφέρουμε το Ντουμπάι ως πρότυπο είναι άστοχο αν όχι αφελές τη στιγμή που εξαιτίας των περιττών έργων υποδομών φαλήρισε και αν αναλογιστούμε την οικολογική καταστροφή που συντελείται στον Θερμαικό ήδη και τις χειρότερες περιβαλλοντικές εξελίξεις στι μέλλον η κατάσταση θα γίνει ακόμη χειρότερη.

6 09 2009
ΟΡΑΤΙΟΣ

Στην ευρωπη ολα τα αεροδρομεια εχουν αποστασεισ 40 εωσ 70 χιλ.
Και ειναι πολυ πρακτικα . Εδω εμεισ θελουμε να τα εχουμε ολα γυρο μαs.
Βλεπε βιομηχανικη σινδου, εκο,λιπασματα,χαλυβουργεια ,σιδενορ κ.α
Πρασινο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ .
Αν η θεσσαλονικη μαs θελουμε να γινει βαλκανικη πρωτευουσα να την
ενωσουμε με τιs γυρο πολειs με συγκοινωνιεs ταχυτερεσ και να την αποσημφορησουμε. Ηπολιs μασ θελει εργα που θα την αναπτυσουν
θα την κανουν συχρονη και με αιγλη.Στουs ναουs για να δωσουν την μεγαλοπρεπεια που τουs πρεπει το προαβλειο το κανουν οσο μπορουν πιο μεγαλο. Στιs βιλεs οι κηποι ειναι εξησου εντυπωσιακοι.
Ετσει και στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ πρεπει και τιs αξιζει ?????????

26 08 2010
enzo

sorry alla malon den xereis k pola meri sto exwteriko gia na les giata aerodromia.
apla exoun tosa pola kapoies poleis opou nai kapoia enai k poli exo

3 12 2009
Grace

Η κατασκευή του αεροδρομίου δυτικά είναι νομίζω μονόδρομος σε βαθος χρόνου αν θελει η ευρυτερη περιοχή να έχει ενα πραγματικά σύγχρονο και μεγάλο αεροδρόμιο. Η κατασκευη της εξωτερικής περιφερειακής θα εξυπηρετουσε την χαλκιδικη ενω το σημειο τόσο στο πλατυ οσο και στο κιλκις απο θέμα στρατηγικής ειναι πινεζα στο κέντρο πολλών πόλεων της Β.Ελλαδος και της νοτιας βαλκανικης με τόσους μεγάλους οδικους άξονες τριγυρω και σιδηροδρομικό δικτυο ετοιμο.
Η φτηνή γη στα δυτικά ειναι σιγουρα πλεονέκτημα. όσο για την απόσταση του απο την θεσσαλονίκη ειναι αστεία.(η διελευση της πολης απο ανατολικά ειναι άλλη ιστορια). Αλλά και η επέκταση του μετρό απο καλαμαριά για αεροδρόμιο είναι υπεραισιόδοξη και πολύ δαπανηρη.
Δυστυχως δεν νομίζω να υπάρχει πολιτική βουληση να αποκτησει η περιοχή ένα τόσο μεγάλο έργο.

6 08 2010
Αδιανόητο « Thessaloniki 2020 blog

[…] Διαβάστε σχετικά: Τα Σπάτα της Θεσσαλονίκης […]

17 08 2010
Themis

Πολλή καλή η ηδέα σου και θα πρόσθετα ότι αν το αεροδρόμιο πάει προς τα δυτικά, τότε επιβάλετε και η δημιουργία μιας γέφυρας (υποθαλάσσιας η μη) που να κόβει πάνω από 60-70 αστικά χιλιόμετρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος προτιμάει να πετσοκόψουμε και άλλο το βουνό για να κάνουμε εξωτερική περιφερειακή και να μην περάσουμε των Θερμαϊκό παρακάμπτοντας των.

26 08 2010
enzo

asxeto to ena thema me to allo .
o perifereiakos pou exoume den kalipti oute themata asfaleias oute kiniseis afou dexete 5aplasies kai 6plasies posotites apo oti meletithike.
o dromos AN gini tha einai oikologikos , k katavasi tha einai ypogeiws k me gefires k tha exipiretoi ta panta.
k kati akomi.. oson afora tin oikologia ( giati ta idia eixame k ston perifereiako pou exoume twra , k fantazesai tin poli xwris perifereiako..) den katapatame tin fisi , edw einai poli , k as min xehname pws to dasos einai to megalitero texnito dasos tis elladas , ara ferame tin fysi , den tin katastrefoume. alla mia poli exei anagkes k distixws stin poli mas pote den tis kaliptoume

18 08 2010
Kataskeui

Για να υπάρχει αεροδρόμιο στα δυτικά θα πρέπει να προϋπάρχουν και υποδομές που δεν υπάρχουν! Το να συγκρίνουμε μια πόλη 1,5 εκατ. κατοίκων με μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις είναι αστείο.

Το να γίνει ζεύξη θερμικού είναι επίσης θεμιτό αλλά λίγο διαστημικό για τα δεδομένα της Ελλάδας γιατί η απόσταση είναι 7 χλμ. Μην ξεχνάμε ότι η γέφυρα Ρίου-Αντίρριου με μικρότερη απόσταση και ολοκληρώθηκε λόγω Ολυμπιακών αγώνων. Αλλά και ούτε εξωτερική περιφερειακή θα υπάρξει γιατί θα υπάρξουν καταιγισμοί από αγωγές και το έργο θα είναι γεφύρι της Άρτας.

Επίσης, αν το δούμε πληθυσμιακά και οικονομικά
Κιλκίς ~ 15.000
Κοζάνη ~ 50.000
Νάουσα ~ 22.000
Βέροια ~ 43.000
Έδεσσα ~ 25.000
Πτολεμαΐδα ~ 35.000
Κατερίνη ~ 55.000

Σύνολο ~ 250.000 κάτοικοι
Από τους οποίους ελάχιστοι χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο σε σχέση με όλους αυτούς που το χρησιμοποιούν λόγω Χαλκιδικής και λόγω τουρισμού και τεράστιων οικονομικών συμφερόντων άλλωστε η Εγνατία οδός έχει δημιουργηθεί και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη μετακίνηση τους στη Θεσσαλονίκη.

Κάτι πολύ πιο απλό θα ήταν τραίνο Ηγουμενίτσα – Θεσσαλονίκη με ράγες που θα περνάνε κοντά στην Εγνατία.

Και κάτι τελευταίο, το αεροδρόμιο στην Αθήνα φτιάχτηκε στα δυτικά και όχι στα Βόρεια ή Βορειοανατολικά εξυπηρετώντας και άλλους νόμους όπως Θήβας, Κορίνθου, Ευβοίας κλπ, γιατί? Γιατί τα συμφέροντα είναι να είναι το αεροδρόμιο όσο πιο κοντά γίνεται σε Ραφήνα και Πειραιά.

21 08 2010
Δημήτρης

Συμφωνω με την kataskeui.

26 08 2010
enzo

oti nanai.. malon eisai apo ta meri pros ta ekei k giayto to protinis.
katarxas an thes na eisai mesa sta pramata o nomos tis thessalonikis exei pano apo 2.000.000 plithismo. akou 1.000.000 i poli ?????????? ( i poli moni tis exei ftasi konta ta 2 ek me ta proastia )
peran tou oti apomakrinesai apo tin xalkidiki opou gia 3-4 mines exei foul tourismo.
oson afora ta edafoi pou les pros kaloxwri alla k pio katw ( min xehname pws iparxoun protaseis gia zeuxi k enas akomi simantikos logos pera tou oti etsi tha klisi o kuklos tou periferiakou , einai k to gegonos tou an metaferotan to aerodromio pros eki ) sigoura den einai etsi opos ta les gia to an einai akrivi i gi, antithetos . alla akomi k an einai etsi sigoura pali deb tha einai pio akrivi apo tin ektasei pou katalanvani twra , prama pou simaini pws mporeis na kinithis analogos .

4 09 2010
Grace

Stin Attiki apo to propolemiko tatoi perasan sto elliniko kai meta sta Spata. Einai asteio na vlepoume mellontika tin mikra os aerodromio otan idi exei piknokatoikithei toso poli. i mikra itan kali gia ta dedomena tou 1930.fantasteite tin poli se 15 xronia apo tora, i evriteri perioxi thermis-mikras tha exei ginei ena me to poleodomiko sigkrotima tis Thessalonikis. Kirios omos den prepei na xexname oti ayto to aerodromio tha exipiretei tin evriteri perioxi tis kentrikis makedonias. se aktina 70 lepton apo tin thessaloniki vriskontai poleis opos serres-kozani-veroia-edessa akoma kai larisa, o proastiakos se 75 lepta ftanei larisa. kalo einai na min vlepoume stegna mono ton plithismo ton poleon giati genikotera aytoi oi nomoi exoun poli kosmo. px i allexandreis imathias exei perasei pleon tin naousa, o nomos serron exei megalo plithismo. an theloume na milame pragmatika gia apokentrosi prepei na koitame to sinolo tis perifereias k ayti tin stigmi i B ellada exei teleios eparxiaka aerodromia. anaforika me to aerodromio ton spaton den ipirxan polles enallaktikes logo tis morfologias tou edafous(vouna), ton aerodiadromon tis tanagras kai kirios i attiki einai geografika apomonomeni apo allous nomous.

6 09 2010
Kataskeui

Το θέμα δεν πάει πουθενά. Οι μισοί θα λέμε δυτικά οι άλλοι μισοί δυτικά.
Το αεροδρόμιο δεν είχε μεγάλη αύξηση στο επιβατικό κοινό και σίγουρα δεν είναι πρόβλημα του αεροδρομίου ή της περιοχής. Δυστυχώς οι καιροί δεν επιτρέπουν άλλα ούτε είναι άμεση η ανάγκη της ανακατασκευής του υπάρχοντος terminal.

Το πρόβλημα βρίσκεται στην πρόσβαση(!) του από σταθερά και γρήγορα μέσα συγκοινωνίας, που ούτε ακόμα έχουν γίνει στα ανατολικά που βρίσκεται τώρα αλλά και ούτε υπάρχουν στα δυτικά που προτείνουν κάποιοι για την μεταφορά του(!)

Το ότι πάλι στις γύρω ανατολικές περιοχές έχουν χτιστεί πολλά σπίτια δεν μου λέει κάτι και δεν είναι καινούριο άλλωστε όπου υπάρχουν αεροδρόμια, στις γύρω περιοχές φυτρώνουν και σπίτια.

Γιαυτό για εμένα το θέμα δεν μπορεί να συζητηθεί κι άλλο.

Το αεροδρόμιο ΑΝ χρειαστεί μπορεί να μπαζώσει μέρος του κόλπου (και όχι δεν το μολύνει, τον ήδη μολυσμένο) όπως γίνεται εν μέρη τώρα με την επέκταση του διαδρόμου 10/28 και όπως έγινε κάποτε με την νέα παραλία της Θεσσαλονίκης. Έτσι, οι ανάγκες για χώρο υπερκαλύπτονται για πολλές δεκαετίες που στην προκειμένη φάση δεν είναι αναγκαίες.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: